Zombifierad….

För andra gången har mitt pseudonym ”bestofmankind” blivit blockerad att kommentara på Carl Bidlts blogg. Detta pga att jag använde benämningen ”egen zombifierad bedömning” när jag syftade på Carl Bildts själlöst och känslolöst beslut om nedläggningar av svenska ambassader. Tråkigt.

Men…

Det finns ett annat sätt att yttra sig på bloggen som tur är. Alternativ bloggen ”faithhopeloveandpolitics” skapades mot mina principer – att hålla mig till ett pseudonym/en blogg. Dessvärre kan jag inte och vill inte hålla mig tyst. Men det är inte jag som gör oskrivna regler på Carl Bildts blogg, jag bara försöker följa dem.

Kan Carl Bildt leka med ord som ”rödgrön röra”, ”halvkommunist”, ”castrokramare” eller ”talibantolererare” kan jag också benämna eller beskriva honom med något ovanligt, som förhoppningsvis kan beröra hans kalla själ.

Notera att jag inte kallade honom en zombi, jag syftade enbart på hans egen zombifierad bedömning när det gäller ambassadsnedläggningarna.

Det är skillnad det!

                             @—>—>—   —<—<—@