May the best WOMAN win!!!

Min röst gick till Socialdemokraterna:

– för 123 600 arbetslösa ungdomar som behöver hjälp och stöd från Arbetsförmedlingen redan från första dagen av arbetslösheten, och inte karantän i 3 månader.

– för utförsäkrade 37 000 sjuka 2009 som behöver vård, rehabilitering och chansen till ett nytt jobb och inte fattigdom.

– för 370 100 arbetslösa som behöver ett arbete att leva på och ett anständigt liv att leva i.

– för fortsatt investering i skolor, vård och omsorg.

– för ett möjligheternasland för ALLA oavsett kön, ras, religion, hälsotillstånd, ålder eller plånbokens storlek.

– för Mona Sahlin – en riktig kämpe, en tiger som landets ledare, mot alla odds.

– för Urban Ahlin – en rättvis värld är möjlig.

– för att helt enkelt jag älskar Sverige och dess välfärd som Socialdemokraterna har byggt upp!

                      @—>—>—>—    —<—<—<—<–@

3 kommentarer

  1. Jag röstade på Aktiv Demokrati = kontinuerligt folkstyre.

  2. Hej bestofmankind!

    Jag har nyligen grälat på dig på CB blogg. Här på dina egna domäner kan jag väl vara lite hyggligare.

    Det gläder mig att du hade trevligt på Riksdagens öppnande, fast skall jag vara lite kritisk bör du kanske skaffa en kamera som ger lite skarpare bilder ibland. Fast på det hela taget ett trevligt fotoreportage.

    Har du fått en blank kommentar beror det på att jag inte är van att skriva på mörk botten.

  3. Tack för din trevlig kommentar, och för tipset om kameran!


Sorry, the comment form is closed at this time.

Comments RSS